رحیق

یُسقَون مِن رَحیق مَختُوم

رحیق

یُسقَون مِن رَحیق مَختُوم

اینجا
دفتر مجازی اشعار من
و من
به ریسه می کشم
واژه ها را
امید
که خودشان
دستم بگیرند و پا به پا ببرند
تا شیوه شعر گفتن بیاموزم ...

امضاء:
زهرا هدایتی

پیوندها

010 ... بلیط مشهد

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۱ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

باذن الله و رسوله


جز اثم و گنه چه چیز در من دیدی؟

که بار دگر به روی من خندیدی

اینک که بلیط مشهدت دست منست

گویی سند بهشت را بخشیدی ...


* به بهانه دوباره دعوت شدنم ...

نظرات  (۱)

ــــــــــــلااااااااام
از وجود چنین وبلاگ یبی اطلاع بودم
ایول
آورین
:دی
من به تو افتخا رمیکنم
حقا که به خودم رفتی
:دی

ببینم من چه جوری تو بیان باید وبلاگ بسازم؟
اون دفه ای هر کار یکردم نشد
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی